Kontakta oss

Hör gärna av dig! Scrolla ner för att hitta alla medarbetare. Du kan också kontakta oss genom att mejla till hej@kapiagency.se
eller ringa 08-510 144 55.

Christer Pihlqvist

Projektledare och rådgivare
Med en bakgrund inom undersökningsbranschen vet Christer att välgrundade insikter är vägen till bra kommunikation. Och redan när han startade KAPI förstod han vikten av det personliga mötet i kommunikationen med utrikes födda målgrupper. Idag är Christer unik med sina insikter om Sveriges språkliga och kulturella mångfald. De som har jobbat med Christer vet också att han värdesätter goda samarbeten och att han är bra på att sätta ihop ett starkt lag. Kanske är det något han tagit med sig från alla år som coach inom svensk dam och tjejfotboll.

Per Karlströmer

VD och rådgivare
Likt många andra bra idéer föddes även idén om KAPI i ett garage. Men Pers värderingar om ett inkluderande Sverige grundades långt innan han startade KAPI. Per fick tidigt höra om hur hans farföräldrar tog hand om judiska flyktingar under andra världskriget och han förstod då vikten av öppenhet och rättvisa. Förutom inkludering så brinner Per för Excel (med många formler). Och att hitta utförsäljningar av märkessolglasögon 😎. När Per inte VD:ear sig så jobbar han med analyser, seminarier, rådgivning och projektledning.

Moa-Linn Nenzén

Copywriter
När Moa-Linn var 17 år sa hennes svensklärare till henne att hon borde skaffa sig en karriär där hon fick skriva. Moa-Linn tackade för rådet och drog sedan till Spanien, där hon bodde i flera år. Utan att skriva en rad. Men lärarens ord satt kvar. Och med tiden insåg Moa-Linn att copywriter nog är världens roligaste yrke. Det bästa med jobbet, förutom att skriva, är enligt Moa-Linn att förstå de drivkrafter som ligger bakom människors val. Det klurigaste är att få budskapet att fungera på såväl svenska som urdu.

Johanna Ribbing Andervaldt

Produktionsledare/operativ projektledare
Johanna har koll. På allt! Det finns ingen viktig detalj eller fråga som glöms bort. Hon vet att det krävs struktur, processtänk och tydlighet för att hantera komplexa produktioner med översättningar till flera språk. Och just tydlighet är nog Johannas ledord. Något som dock är sjukt otydligt är hur hon lyckas hålla tajta deadlines på jobbtid men allt som oftast missar sina flyg när hon ska på semester. Enligt Johanna själv lever hon i ett organiserat kaos på hemmaplan, med en man, tre barn och en häst. Mycket att hålla reda på med andra ord.

Ahmad Istetyeh

Art Director
Mångfacetterad är nog det ord som beskriver Ahmad bäst. Inget är för svårt eller för nytt för honom att sätta sig in i. Och kör man fast kan man lita på att han alltid har ett ess i t-shirtärmen. Ahmad är född och uppvuxen i Palestina men har jobbat flera år med filmproduktion på MBC Group TV i Dubai. Förutom att Ahmad är bra på sitt jobb så är han en mästare på att berätta hissnande historier om riskfyllda bilfärder i Palestina.

Pelle Fröberg

Ansvarig fältpersonal
Pelle löser det. Alltid. Det är det enkla svaret på frågan vad Pelle gör. Mer specifikt ansvarar han för rekrytering, schemaläggning och coachning av KAPIs flerspråkiga fältpersonal. Pelle kännetecknas av sitt engagemang för de personer han jobbar med. Hans största tillgång är att han kan prata med precis vem som helst om vad som helst. Hans näststörsta tillgång är att han är Sveriges mest effektiva bilförare. Söker du genvägar – fråga Pelle!

Ted Dutina

Produktionsledare/operativ projektledare
Teds resa inom kommunikation började på Berghs. Efter det har han drivit projekt både på byrå-och kundsidan, och även ideellt inom idrotten. En av Teds styrkor är förmågan att stötta teamet och ta fram det bästa i andra. Kanske kommer det från hans år inom fotbollen där han var med och fostrade fram några riktigt duktiga talanger som presterar på hög nivå idag. Andra egenskaper som ligger nära till hands för att beskriva Ted är proffsig, flexibel och positiv. Enligt egen utsaga är han även en mästare på att laga fänkålsrisotto.

Asmmaa Kanbour

Digital marknadsstrateg praktik
Asmmaa studerar till digital marknadsstrateg och gör sin praktik på KAPI där hon sköter KAPIs digitala närvaro. Att Asmmaa sökte sig till just KAPI var ingen slump. Redan 2012 när hon läste sociologi väcktes intresset för inkluderande kommunikation och hon fördjupade sig bland annat inom flickors utanförskap i Södertälje. Efter utbildningen har hon arbetat på Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan, men intresset för det digitala gjorde att hon till slut beslutade sig för att välja en ny riktning. Något vi är glada för.